Oakland Athletics vs Baltimore Orioles

27 april 2013 - Oakland, California, Verenigde Staten

Gisteren hebben we dus een baseball wedstrijd bijgewoond. Erg leuk om eens een keer mee te maken. Op de parkeerplaats komen fans bijelkaar om samen wat te barbequen voordat "The Game" begint.
Nadat we de tickets gehaald hadden gingen we op weg naar onze zitplaats.
We hadden goede plaatsen, kort bij het veld. Het stadion stroomde langzaam vol, hierin kunnen ongeveer 50.000 mensen, de bovenste ring was niet open, omdat het nog vroeg in het seizoen is. De Athletics fans waren in de meerderheid, aangezien dit een thuiswedstrijd was. Leuk om te zien hoe de fans zich helemaal hadden uitgedosd en tekeer gingen tijdens de wedstrijd. Zo kwam er ook regelmatig een bal in het publiek terecht, dus niet gek dat veel fans hun eigen "Baseball Glove" bij zich hadden, waarmee ze de bal konden opvangen en mogen behouden.

Nadat de wedstrijd was afgelopen zijn we vertrokken richting de Premium Shopping Outlet in Livvermore. Hier zijn alvast de eerste 2 spijkerbroeken gescoord voor
35 euro p/stuk.

Aansluitend zijn we bij BJ's gaan eten, waarna we op tijd naar bed gingen, want de volgende dag moesten we er weer vroeg uit!

Zie bijbehorende foto's in het fotoalbum.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade