Van Page naar Grand Canyon.

9 mei 2013 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

We hebben niet overal internet, dus vandaar dat we iets achter liggen met onze reisverhalen ;-)

Na een heerlijk ontbijt en afscheid te hebben genomen van Jared en Eric stoppen we eerst nog bij de Glen Canyon dam. We nemen de tour die tot bijna onderin de dam gaat. Erg indrukwekkend om deze hoge dam van kortbij mee te maken.

Tevens gaan we aansluitend een kijkje nemen bij de Horseshoe Bend. Dit is een hoefijzervormige lus waar de Colorado rivier in stroomt. Wederom een prachtig uitzichtpunt. Een groepje Chinezen wilden weer eens onze foto plaats in nemen, maar daar trapten we deze keer niet in, ga maar een ander plekje zoeken!

Dan nu op weg naar de Grand Canyon! In verband met een wegverschuiving zijn we genoodzaakt om een andere route te nemen, dit kost ons bijna 1 uur extra reistijd. Helaas zit het weer ons tegen en regent het hier en daar. Daardoor hebben we geen mooi zicht op de Grand Canyon en zijn de kleuren zelfs een beetje blauwig.
's Morgens als we op staan schijnt gelukkig de zon en hebben we meer kans. Zo zien we de mooie kleuren en vergezichten van de Grand Canyon.

p.s. Bedankt voor jullie reacties, met Vivian gaat het elke dag een stukje beter.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade