We arrived!

26 april 2013 - Clayton, California, Verenigde Staten

Na een lange vermoeiende dag zijn we eindelijk veilig geland in The USA.

Helaas kregen we in Dusseldorf te maken met een vertraging van 3 uur en 3 kwartier! Dit wegens een technisch probleem, waardoor we allemaal het vliegtuig moesten verlaten, om naderhand weer in te stappen. Daardoor misten we onze aansluitende vlucht in Atlanta. Gelukkig hadden ze ons automatisch omgeboekt naar de eerstvolgende, waardoor we met al het tijdverschil uiteindelijk een uur later dan gepland in SF aankwamen en we door Holly & Roland werden opgehaald.

Nu gaan we proberen wat te slapen, want we zijn al meer dan 28 uur op.

Morgen gaan we naar een baseball wedstrijd en nadien lekker shoppen!!

Bedankt voor de lieve berichtjes die we vandaag en gisteren ontvangen hebben.

1. Karim:
    27 april 2013
    vergeet die vertraging maar en geniet van n geweldige vakantie. Ik ben heel erg benieuwd. Groetjes aan Roland en Holly.
  2. Yvonne:
    27 april 2013
    Oei, een technisch probleem.....hopelijk heeft het boek van me je toch gerustgesteld Vief!;)
    Maar goed, nu dus veilig daar, geniet!
  3. Josephine:
    27 april 2013
    En nu uitgerust genieten van jullie mooie trip!
  4. Marie-Louise:
    Mooi!!!
  5. John en Henny Bemelmans:
    27 april 2013
    Veel plezier en geniet er lekker van!!
  6. Petra 2:
    27 april 2013
    We hadden het gistermorgen al gezien op de poli (Petra 1 hield jullie vlucht in de gaten....). Wat fijn dat you have arrived now! Vanaf nu dan ook verstand op standje 'relax' zetten en genieten!! Bun jaloers....
  7. Pap&mam:
    27 april 2013
    Gelukkig veilig geland. Nu is het alleen nog maar genieten van jullie rondreis. Veel plezier.
  8. Matthijs:
    27 april 2013
    Heel veel plezier, geniet ervan!!
  9. Susan:
    27 april 2013
    hlo met jur waneer gaan w skaipe?
  10. Frans en Lea:
    27 april 2013
    Veel plezier en geniet van jullie vakantie, ukkie lag te huilen op de tafel dat hij niet mee mocht, misschien de volgende rondreis.
    Gr. De buurtjes