Laatste dag in Clayton.

30 april 2013 - Clayton, California, Verenigde Staten

Op deze mooie Koningsdag hebben wij een bezoek gebracht aan de mooie tuinen van Filoli in Woodside. Alles was prachtig in bloei en netjes onderhouden.
Rare gewaarwording om dit soort tuinen te vinden in Amerika, net alsof je door een tuin in Engeland wandeld.

Nadien zijn we naar Palo Alto gereden, de "hometown" van Steve Jobs (Apple Inc.),
tevens ligt hier o.a. het hoofdkantoor van Facebook en Hewlett-Packard. HP is begonnen in een garage in Palo Alto, waar William (Bill) Hewlett en David (Dave) Packard wetenschappelijke instrumenten maakten. Eveneens vind je in deze plaats de welbekende Stanford universiteit.

Na een behoorlijke lunch (3 pancakes), welke ik niet helemaal op kreeg, heb ik deze netjes in een take-away box meegenomen. Ons volgende doel was de huurauto ophalen van het vliegveld in Oakland. We konden kiezen uit een KIA, Nissan en een Ford. De keus was snel gemaakt, Ford Escape, model 2013,
4 maanden oud, 10.000km op de teller, vrij zuinig. Alles er op en aan!

Snel voor de drukte terug naar huis, waar we hebben gebarbecued. Na een pittige avondwandeling, zijn we op tijd naar bed gegaan. De volgende dag hebben we afscheid genomen van Holly & Roland en zijn we rond 06.00u op weg gegaan naar onze volgende locatie.